رویداد ملی کاریابی با هدف پیوند مؤثر میان دانشگاه و صنعت

تاریخ انتشار:
07 خرداد 1404
دیدگاه ها:
رویداد ملی کاریابی با هدف پیوند مؤثر میان دانشگاه و صنعت

رویداد ملی کاریابی (کارفرمایی کارجویی) با هدف اصلی معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه در تهران برگزار شد.

رویداد ملی کاریابی (کارفرمایی کارجویی) با هدف پیوند مؤثر میان دانشگاه و صنعت و معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه، به‌ویژه دارندگان کارت پایان خدمت، به صنایع کشور با توجه به نیازهای پیشین آن‌ها، برگزار شد. این رویداد علاوه بر کاریابی، زمینه‌ساز همکاری‌های گسترده در حوزه‌های تحقیق و توسعه، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت خواهد بود.


در قالب این رویداد، غرفه‌هایی از سوی صنایع و نهادهای مختلف برپا شده که باعث شناخت ظرفیت‌های اشتغال پایدار و آشنایی با نقش‌های شغلی متناسب با علایق جویندگان کار در دنیای متنوع کسب‌وکارها است.


شرکت یاس نوین پارسه از گروه اقتصاد مردمی با توجه به ماموریت خود مبنی بر حمایت از کسب و کارها در زنجیره های ملی، اقدام به دریافت غرفه در این رویداد نموده است.

بر اساس آمار، تاکنون بیش از ۲ میلیون کارجو در سامانه رایمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این میان، ۷۰۰ هزار نفر برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند. همچنین ۳۵۰ کارفرما در سامانه رایمون نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۱۱۰ کارفرما به‌صورت حضوری در رویداد مشارکت دارند.


این رویداد به‌مدت دو روز 5 و 6 اردیبهشت به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهر ری برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، قرار است در تمامی استان‌های کشور نیز تکرار شود. 

 

مطالب مرتبط

انعقاد قرارداد همکاری با سرخوشه تولید و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی

انعقاد قرارداد همکاری با سرخوشه تولید و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی

برگزاری نمایشگاه ۴روزه صنایع دستی در کمپ آبعلی

برگزاری نمایشگاه ۴روزه صنایع دستی در کمپ آبعلی

انعقاد قرارداد همکاری با سرخوشه پوشاک ایرانی اسلامی

انعقاد قرارداد همکاری با سرخوشه پوشاک ایرانی اسلامی

امضای قرارداد همکاری در جهت توسعه نمانام صوفیا چرم

امضای قرارداد همکاری در جهت توسعه نمانام صوفیا چرم

برگزاری همایش آموزشی ارائه راهکارهای فروش صنایع دستی و فرش در زمان رکود در دانشگاه هنر تهران2

همایش آموزشی ارائه راهکارهای فروش صنایع دستی و فرش در زمان رکود